Ексклюзивне інтерв'ю виконуючого обов'язки голови ДП "Адміністрація морських портів України" Райвіса Вецкаганса агентству "Інтерфакс-Україна".

З текстом інтерв’ю можна ознайомитись за посиланням.

Повідомлення про планову діяльність ТОВ "ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ".

У морському порту Рені виконані роботи по обладнанню технологічного переїзду причалу № 2.

Для покращення умов перевантаження мінеральних добрив в біг-беги в морському порту Рені виконані роботи по обладнанню технологічного переїзду причалу № 2.

Роботи виконані силами ремонтного цеху служби утримання портової інфраструктури.

У морському порту Рені виконано плановий поточний ремонт залізничної колії № 1 «К» на причалах № 7 та № 8.

Для забезпечення безпечного руху залізничного транспорту та безперебійної роботи в морському порту Рені виконано плановий поточний ремонт залізничної колії № 1 «К» на причалах № 7 та № 8, довжиною 175 м. Ремонтні роботи проводились ТОВ «Медпроект», з яким Ренійська філія ДП «АМПУ» уклала договір.

У процесі ремонту були проведені роботи із заміни та кріплення рейок, посилення бетонної основи, відновлення водозливних металевих колодязів.

Ремонтні роботи виконані вчасно та якісно.

Ренійська філія ДП «АМПУ» закупила сучасну радіолокаційну станцію для т/х «Арктур».

Ренійська філія ДП «АМПУ» закупила сучасну радіолокаційну станцію, яка встановлена на т/х «Арктур». Сучасна навігація дозволить використовувати т/х «Арктур» за обмеженої видимості, забезпечувати доставку лоцманів для лоцманської проводки за будь-яких погодних умов. Для виконання своїх функцій в умовах обмеженої видимості, згідно з нормативним документом з безпеки мореплавства «Основні положення про плавання по Дунаю (ОППД)» судна повинні здійснювати плавання тільки за наявності радіолокаційної станції.

Т/х «Арктур» виконує функції щодо локалізації та ліквідації аварійних розливів нафти в акваторії Ренійського морського порту, є єдиним судном ДП «АМПУ» в Дунайському регіоні, яке має льодовий клас та використовується при оголошенні льодової кампанії.

Ренійською філією ДП «АМПУ» проведено ремонт підкранової колії на 2-му причалі.

Власними силами та засобами Ренійської філії ДП «АМПУ» в морському порту Рені проведено ремонт підкранової колії на 2-му причалі. Виконані роботи дозволять проводити перевантаження додаткових вантажів хімічних, мінеральних добрив та використовувати складський майданчик причалу, який довго не використовувався через незадовільний стан підкранових колій.

На даному причалі планується перевантаження мінеральних добрив в біг-бегах з Білорусії, Грузії, Туркменістану портовим оператором ПП «РеніЛіс».

На території морського порту Рені відремонтовано фасад будівлі пункту регулювання руху суден.

На території морського порту Рені силами та засобами ремонтного цеху служби утримання портової інфраструктури відремонтовано фасад будівлі пункту регулювання руху суден.

Будівля пункту регулювання руху суден була збудована в 1988 році болгарською фірмою «Transkomplekt Engineering Sofia Bulgaria», загальна площа 975,8 кв. м.

В будівлі розташовані служба капітана порту, пост регулювання руху суден «Рені» філії «Дельта-Лоцман» ДП «АМПУ».

У Головному Представництві ДП «АМПУ» в м. Одеса відбувся семінар на тему «Бізнес-девелопмент та маркетинг у сфері портової діяльності».

17–18 грудня в приміщенні Головного Представництва ДП «АМПУ» в м. Одеса відбувся семінар на тему «Бізнес-девелопмент та маркетинг у сфері портової діяльності». Семінар проводив представник Навчального центру «АПЕК» порту Антверпен (Королівство Бельгія) пан Ніко Суйс.

Від Ренійської філії ДП «АМПУ» участь у семінарі прийняли начальник відділу планування, економіки та тарифоутворення Яковлєва Н. В. та начальник відділу розвитку та логістики Піщало Ю. Я.

В рамках семінару учасники ознайомилися із загальною інформацією про бізнес-девелопмент у сфері портової діяльності, корпоративною та комерційною стратегією порту Антверпен та досвідом по роботі з ключовими клієнтами і залученням інвестицій у розвиток порту.

Портовий оператор ТОВ «Агро-Рені» наростив свої потужності зі зберігання зернових та олійних культур.

Портовий оператор ТОВ «Агро-Рені» наростив свої потужності зі зберігання зернових та олійних культур. ТОВ «Агро-Рені» було побудовано склад тимчасового зберігання та ангар для автотехніки, технологічного оснащення. Це додатково дасть змогу збільшити зберігання зернових та олійних культур на 4 тис. тонн та збільшити перевантаження вантажів до 30 тис. тонн на рік.

Портовий оператор ТОВ «Агро-Рені» є суб’єктом СЕЗ «Рені». З 2014 року здійснює свою діяльність на території морського порту Рені. Основним видом діяльності компанії є агентування, експедирування, перевалка зернових та олійних культур.

У Ренійському морському порту розвантажено судно «GAFUR MAMMADOV» з новим транзитним вантажопотоком - карбамід навалом.

У Ренійському морському порту розвантажено судно «GAFUR MAMMADOV» з новим транзитним вантажопотоком - карбамід навалом. Перевантаження відбулося на причалі №3 силами та засобами ПП «РеніЛіс». Вантаж прибув до порту Рені із Туркменістану в кількості 2856 тонн. В подальшому на терміналі ПП «РеніЛіс» вантаж фасувався в біг-беги та був відправлений на адресу однієї з великих зернових компаній Молдови.

Портовий оператор ПП «РеніЛіс» є суб’єктом СЕЗ «Рені». З 2004 року спеціалізується на переробці мінеральних добрив, нафтохімії та СПБТ. З початку 2019 року ПП «РеніЛіс» було перевантажено 50 тис. тонн транзитних вантажів, з яких 20 тис. тонн мінеральних добрив та 30 тис. тонн нафтохімії.

У розпорядженні ПП «РеніЛіс» знаходяться криті склади для зберігання навалювальних вантажів - до 5 тис. тонн, генеральних вантажів - до 10 тис. тонн, а також відкриті складські майданчики для зберігання до 20 тис. тонн вантажів.

У Ренійському морському порту завершилась реалізація другої черги будівництва комплексу тимчасових складських споруд ПП «Транс-Експо».

Для збільшення потужностей переробки та перевалки вантажопотоку зернових культур в Ренійському морському порту завершилась реалізація другої черги будівництва комплексу тимчасових складських споруд ПП «Транс-Експо».

Реалізація інвестиційного проекту передбачається в рамках 2020 року. Проектом передбачено розташування комплексу на складських майданчиках причалів 19 та 20 Ренійського морського порту. Для реалізації проекту на машинобудівних заводах України закуплено технологічне обладнання. Планується щорічна перевалка 250 тис. тонн вантажу. Це дасть додатково 50 суднозаходів в порт Рені.

У Ренійській філії ДП «АМПУ» з робочим візитом побував в. о. Голови ДП "АМПУ".

У Ренійській філії ДП «АМПУ» були проведені тренування портового флоту.

У Ренійській філії ДП «АМПУ» були проведені тренування портового флоту з ліквідації надзвичайних ситуацій на водних об'єктах в акваторії Ренійського морського порту.

Легенда тренувань:

  • через низьку температуру виникло обледеніння надводного борту суден портового флоту;
  • при маневруванні судна портового флоту отримали пробоїну підводної частини корпусу при зіткненні із затонулою баржею;
  • отримано повідомлення про людину за бортом.

Цілі тренувань:

  • підготовка органів управління і суднових екіпажів з метою їх злагодження для роботи;
  • поглиблення вивчення наявних офіційних документів і оснащення;
  • практична робота органів управління, суднових екіпажів в умовах, максимально наближених до реальних;
  • перевірка наявності достатньої кількості засобів та спорядження для протидії льоду та снігу;
  • перевірка готовності суден до роботи в ОЗП 2019 - 2020 рр.
  • відпрацювання дій з боротьби з водою, льодом та снігом екіпажу т/х «Сборщик 1», т/х «Сборщик 5», т/х «Арктур» та т/х «Смелый» згідно з Розкладом за тривогами.
  • відпрацювання дій екіпажу т/х «Смелый» при порятунку людини на воді;
  • перевірка засобів зв'язку і передачі інформації.

Учасники тренувань:

  • головна диспетчерська;
  • судна портового флоту РФ ДП «АМПУ» т/х «Сборщик 1», т/х «Сборщик 5», т/х «Арктур» та т/х «Смелый».

Цілі тренувань досягнені. Учасники успішно впоралися з поставленими завданнями.

Між керівництвом РФ ДП «АМПУ» та суб'єктами господарювання, що провадять свою діяльність у морському порту, підписано меморандум про співпрацю та партнерство.

Між керівництвом РФ ДП «АМПУ» та суб'єктами господарювання, що провадять свою діяльність у морському порту, підписано меморандум про співпрацю та партнерство.

Метою Меморандуму є співпраця між Сторонами щодо створення умов розвитку порту, налагодження стосунків у різних сферах діяльності та зміцнення партнерства, сприяння працевлаштуванню працівників, які звільняються з філії та підприємств суб’єктів господарювання, що проводять свою діяльність у морському порту Рені.

Про затвердження оголошеної осадки суден в РФ ДП "АМПУ".

21.11.2019 року в Ренійської філії ДП «АМПУ» відбулося чергове засідання Ради морського порту.

21.11.2019 року в Ренійської філії ДП «АМПУ» відбулося чергове засідання Ради морського порту.

Серед розглянутих питань було:

  • обговорення концепції Корпоративної Стратегії ДП «АМПУ» до 2025 року;
  • розгляд проекту змін до Обов’язкових постанов по Ренійському морському порту.

Рішенням Ради морського порту Рені було ухвалено прийняти в цілому концепцію Корпоративної Стратегії ДП «АМПУ» до 2025 року та вважати доцільним внесення запропонованих змін до Обов’язкових постанов по Ренійському морському порту.

У Раді порту взяли участь представники портових операторів, що надають послуги у морському порту, представники органів місцевого самоврядування та Голова профспілки працівників Ренійського морського порту.

Судно-газовоз «AYSETELLI» пришвартувалося до причалу № 16 під завантаження нітрілакрілової кислоти з Республіки Білорусь.

Судно-газовоз «AYSETELLI» пришвартувалося до причалу № 16 під завантаження нітрілакрілової кислоти (НАК) з Республіки Білорусь.

Обробка судна виконувалась портовим оператором ПП «РеніЛіс» на спеціалізованому комплексі перевантаження зріджених вуглеводневих газів та рідких хімічних продуктів за варіантом «спец-вагон – борт судна».

Портовий оператор ПП «РеніЛіс» є суб’єктом СЕЗ «Рені». З 2004 року спеціалізується на переробці мінеральних добрив, нафтохімії та СПБТ. З початку 2019 року ПП «РеніЛіс» було перевантажено 50 тис. тонн транзитних вантажів, з яких 20 тис. тонн мінеральних добрив та 30 тис. тонн нафтохімії.

У розпорядженні ПП «РеніЛіс» знаходяться криті склади для зберігання навалювальних вантажів - до 5 тис. тонн, генеральних вантажів - до 10 тис. тонн, а також відкриті складські майданчики для зберігання до 20 тис. тонн вантажів.

У Ренійському морському порту проведена модернізація судно-навантажувального обладнання для навантаження зернових та продовольчих культур.

У Ренійському морському порту проведена модернізація судно-навантажувального обладнання для навантаження зернових та продовольчих культур на причалах № 5 та № 6, доступ до яких надано ТдВ «Ренійський Елеватор». Обладнання та модернізацію виконано силами вітчизняного підприємства.

В результаті модернізації судно-навантажувального обладнання інтенсивність завантаження суден елеватором зросла в 3,5 рази та становить 4,5 тис. тонн на добу.

ТдВ «Ренійський Елеватор» за період січень-жовтень 2019 року здійснив переробку 195,2 тис. тонн зернових та продовольчих вантажів. Термінал обладнаний силосними потужностями з одноразовим зберіганням – 28 тис. тонн та складами підлогового зберігання – 7 одиниць, загальною ємністю 11 тис. тонн. Три залізничні станції для вивантаження вагонів інтенсивністю 50 вагонів на добу. Три автомобільних бункери для вивантаження 100 автомашин на добу. Потужність ТдВ «Ренійський Елеватор» - 300 тис. тонн на рік.

Керівництвом Ренійської філії ДП «АМПУ» вирішене питання організації безпечного заїзду в морський порт Рені.

На протязі багатьох років через відсутність об’їзної дороги в м. Рені рух вантажного автотранспорту було організовано територією міста. При цьому руйнувалась поверхня автодоріг, створювались аварійні ситуації, через вібрацію наносилась шкода прилеглим житловим будинкам.

З відкриттям, в кінці 2018 р., об’їзної дороги місто зіштовхнулось з новою проблемою – через складну розв’язку об’їзної та автотраси великовагові вантажні автотранспортні засоби, при заїзді через другу прохідну морського порту, змушені виконувати крутий розворот безпосередньо в межах автотраси, що створює загрозу аварійних ситуацій та руйнує поверхню автодороги, що в подальшому, призводить до значних витрат коштів громади на ремонт.

Ця проблема, неодноразово озвучувалася на спільних нарадах адміністрації морського порту Рені та керівництва міста, Раді порту та була взята під особистий контроль Голови «АМПУ» для вирішення питання організації безпечного заїзду в морський порт Рені.

На сьогодні керівництвом Ренійської філії ДП «АМПУ» оптимізована структура служби морської безпеки з метою організації заїзду на територію морського порту і заїзд важковагового вантажного автотранспорту виконується через четверту прохідну морського порту, що вирішує проблему безпеки руху по автотрасі та повністю зняло проблему руйнування поверхні дороги.

Ренійською філією ДП «АМПУ» після виконання ремонтних робіт було введено в експлуатацію т/х «Сборщик 5».

У зв’язку з підготовкою до осінньо-зимового періоду 2019-2020 років Ренійською філією ДП «АМПУ» 26.09.2019 року було проведено підйом нафтосміттєзбирача «Сборщик 5» на причал № 1В. Після виконання корпусних ремонтних робіт (зачищення та фарбування корпусу) для виконання подальших ремонтних робіт механізмів судно було спущено на воду.

Після завершення ремонтних робіт були проведенні ходові та швартовні випробування судна, а 31.10.2019 року т/х «Сборщик 5» введено в експлуатацію.

АМПУ розпочинає обговорення Корпоративної стратегії до 2025 року.

Адміністрація морських портів України розпочинає процес публічного обговорення концепції Корпоративної стратегії держпідприємства до 2025 року. Збір пропозицій щодо проекту оновленої стратегії буде тривати до кінця листопада 2019 р. Кінцева редакція буде схвалена Наглядовою радою підприємства та направлена на затвердження Міністру інфраструктури України до кінця поточного року.

Проект Корпоративної стратегії передбачає трансформацію ролі ДП «АМПУ» у розвитку портової галузі України: від «балансоутримувача активів» до «компанії, яка забезпечує розвиток портів та покращення портових послуг.

Докладніше за посиланням.

Оперативні дані з обробки вантажів у Ренійському морському порту.

Згідно з оперативними даними 10.10.2019 р. морський порт Рені перевантажив 1001,2 тис. тонн вантажів, що майже на 45,2 тис. тонн (або 4,5%) перевищує аналогічний показник минулого року, із яких переробка наливних вантажів склала – 23,4 тис. тонн, сипучих – 972,7 тис. тонн (хлібні вантажі), тарно-штучні - 5,1 тис. тонн

Кількість оброблених суден у Ренійському морському порту склала 235 од. , з них морських – 190 од., річкових – 45 од. Оброблено вагонів – 7694 од. та 19942 од. автомашин.

У Ренійській філії ДП «АМПУ» пройшла робоча зустріч з представниками моніторингової місії ОБСЄ.

09.10.2019 р. в Ренійській філії ДП «АМПУ» пройшла робоча зустріч з представниками моніторингової місії ОБСЄ у складі пана Ксав’є Бле – заступника голови Одеського представництва СММ ОБСЄ , пана Андре Лорш – спостерігача СММ ОБСЄ.

Метою прийому делегації було ознайомлення з поточною ситуацією безпеки в межах відповідальності Ренійського морського порту.

Зустріч пройшла в діловій та позитивній обстановці.

Інтерв’ю начальника Ренійської філії ДП «АМПУ» Кононенко Ю.В.

Попередня фінансова звітність АМПУ за 2018 рік відповідає міжнародним стандартам фінансової звітності — аудитори Baker Tilly.

ДП «Адміністрація морських портів України» одним з перших державних підприємств завершило перехід на міжнародні стандарти фінансової звітності (МСФЗ). 27 вересня 2019 року ТОВ «Бейкер Тіллі Україна», що є незалежним членом міжнародної мережі Baker Tilly International, закінчено аудиторську перевірку та складено звіт незалежного аудитора щодо попередньої фінансової звітності АМПУ за 2018, складеної за МСФЗ.

Докладніше за посиланням.

Підйом нафтосміттєзбирача «Сборщик 5».

У зв’язку з підготовкою до осінньо-зимового періоду 2019-2020 років Ренійською філією ДП «АМПУ» 26.09.2019 року було проведено підйом нафтосміттєзбирача «Сборщик 5» на причалі № 1В. Планується провести технічний огляд корпусу судна, кінгстонів, зачистку корпусу від обростань, також буде частково відновлене лакофарбове покриття корпусу судна.

Підйом т/х «Сборщик 5» виконувався силами і засобами Ренійської філії ДП «АМПУ».

Чергове засідання Ради морського порту Рені.

У Ренійської філії ДП «АМПУ» 25 вересня 2019 року відбулось засідання Ради морського порту Рені за участю представників портових операторів, що надають послуги у морському порту, представників органів місцевого самоврядування та Голови профспілки працівників Ренійського морського порту.

Радою порту було ухвалено рішення про доцільність прийняття змін до чинної редакції Зводу звичаїв морського порту Рені, та обговорені поточні питання портових операторів, що вимагають врегулювання.

Плановий ремонт збирача лляльних вод «Сборщик 1».

Ренійською філією ДП «АМПУ» 01.08.2019 року було розпочато плановий ремонт збирача лляльних вод «Сборщик 1» на території Ренійського морського порту. Ремонті роботи проводились по корпусу судна, гвинто-кермовому комплексу, судновим системам та арматурі, також було відновлено лакофарбове покриття судна.

Після успішно проведених ходових та швартовних випробувань ремонт збирача лляльних вод «Сборщик 1» було завершено у запланований термін.

Нарада з керівництвом Ренійської філії ДП «АМПУ» з розгляду питань підготовки РФ ДП «АМПУ» до роботи в осінньо-зимовий період 2019 – 20220 рр.

У Ренійської філії ДП «АМПУ» була проведена нарад з керівництвом філії з розгляду питань підготовки Ренійської філії ДП «АМПУ» до роботи в осінньо-зимовий період 2019 – 2020 рр.

Були обговорені поточні питання та вироблені заходи щодо поліпшення роботи в осінньо-зимовий період структурними підрозділами філії.

У Ренійській філії ДП «АМПУ» пройшла робоча зустріч з експертом з юридичних питань у галузі морського та внутрішнього водного транспорту паном Альберто Бергонзо.

У рамках реалізації проекту технічної допомоги «Підтримка органів влади України в розробці Національної транспортної моделі та майстер-плану» 17.09.2019 р. в Ренійській філії ДП «АМПУ» пройшла робоча зустріч з експертом з юридичних питань у галузі морського та внутрішнього водного транспорту паном Альберто Бергонзо (Albert Bergonzo).

Метою зустрічі було ознайомлення з Ренійським морським портом та його діяльністю, зокрема ознайомлення з об’єктами портової інфраструктури, виробничими показниками роботи порту, навантажувально-розвантажувальним обладнанням тощо.

Також у зустрічі прийняли участь портові оператори: ДП «Ренійський морський торговельний порт», ТОВ «Агро-Рені», ПП «РеніЛіс» та ТдВ «Ренійський Елеватор».

Зустріч пройшла в діловій та позитивній обстановці.

Законопроект про концесію прийнято за основу.

Верховна Рада прийняла за основу проект Закону №1046 «Про концесію», який дозволить ефективно та прозоро адмініструвати об'єкти державної власності.

Механізм концесії дозволяє державі покласти на приватний сектор інвестиційні, соціальні, екологічні та інші зобов'язання на весь період концесії, при цьому, зберігаючи у державній власності як існуюче, так і новостворене майно. Водночас, державний бюджет отримуватиме частку доходів від діяльності приватного інвестора у вигляді концесійних платежів.

Детальніше за посиланням.

Про призначення Кононенка Юрія Володимировича начальником Ренійської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України».

Міністерством Інфраструктури України був виданий Наказ № 90-О від 27 серпня 2019 року «Про призначення Кононенка Юрія Володимировича з 28 серпня 2019 року начальником Ренійської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України».

Щодо виконання договору «Послуги з проведення оцінки впливу на довкілля місця для складування ґрунту експлуатаційного днопоглиблення акваторії РФ ДП «АМПУ».

Фірмою ТОВ «Екологічна безпека» виконаний 4-й (завершальний) етап Договору від 25.04.2019 р. №9-В-РЕФ-19 «Послуги з проведення оцінки впливу на довкілля місця для складування ґрунту експлуатаційного днопоглиблення акваторії РФ ДП «АМПУ» - отримання від уповноваженого територіального органу охорони довкілля Висновку з оцінки впливу на довкілля. Висновок з оцінки пливу на довкілля отримано від Департаменту екології та природний ресурсів Одеської обласної державної адміністрації. Дата видачі Висновку з оцінки впливу на довкілля 23.08.2019 р. № 3320/05-09/4268, реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планової діяльності № 2019583584.

Планові навчання з ліквідації надзвичайних ситуацій на водних об'єктах.

28 серпня 2019 року в Адміністрації Ренійського морського порту ДП «АМПУ» були проведені планові навчання з ліквідації надзвичайних ситуацій на водних об'єктах.

Легенда навчань:

  • загоряння майна, що зберігається на річковому причалі Ро-Ро поромного комплексу Ренійського морського порту;
  • боротьба за живучість т/х «Смелый», закладення умовної пробоїни в корпусі судна.

Мета навчань:

  • закріплення теоретичних знань і професійних навичок при самостійному виконанні завдань у ході ліквідації надзвичайних ситуацій на водних об'єктах;
  • перевірка взаємодії головної диспетчерської, відділу пожежної та техногенної безпеки та екіпажів суден портового флоту;
  • перевірка в дії схеми оповіщення і зв'язку при проведенні рятувальних робіт;
  • перевірка виконання вимог системи управління безпекою мореплавства.

У навчаннях брали участь:

  • пожежно-рятувальний т/х «Смелый»;
  • відділ пожежної та техногенної безпеки РФ ДП «АМПУ»;
  • аудитори СУБ РФ ДП «АМПУ»;
  • головна диспетчерська РФ ДП «АМПУ».

Цілі навчань досягнуті. Учасники навчань успішно впоралися з поставленими завданнями боротьби з пожежами на території порту в літній період за високих температур.